Steeds meer bedrijven brengen focus aan in het Order-2-Cash proces. Het zijn dan ook de Customer Service Medewerkers die – naast kritisch bekijken of de processen nog het klantbelang ondersteunen – dagelijks het verschil maken. Zij herkennen de ‘waste’ in de processen, zij krijgen de klant aan de telefoon. Door dit samenspel te optimaliseren, zorgen zij voor een grotere klanttevredenheid.
De Keser Academy biedt verschillende opleidingen en trainingen aan. Deze kunnen los van elkaar worden afgenomen, maar hierin is het ook mogelijk om te combineren. De LEAN training geeft je de basisprincipes van LEAN mee en daagt je uit om deze direct toe te passen. Je wordt in beweging gezet en gestimuleerd om na te denken over de waarde voor de klant én jouw rol en waarde in het proces. Daarnaast bieden we trainingen ter ontwikkeling van effectieve softskills: vaardigheden die nodig zijn om contact te leggen en onderhouden, helder te communiceren en informeren, te onderhandelen, mensen aan- en bij te sturen en draagvlak te creëren.
DOELGROEP:
Customerservice-, customercare-, verkoopbinnendienst- en sales-supportmedewerkers die verantwoordelijk of actief zijn binnen het proces van ordermanagement.
Schrijf je in voor meer informatie of lees het overzicht van alle trainingen in het Programma O2C- Proffesional bestand onderaan deze pagina
MEER WETEN OF INSCHRIJVEN?
Neem contact met ons op via telefoonnummer 088-6488912 of via e-mail: academy@keser.nl
De Keser Academy is powered by : ProjectsOne en MB-Training